Кошик
(073) 058-47-74,
Пн-Пт: 9:00-18:00   Сб: 9:00-16:00
Нд: Вихідний
USD: 27.60
EUR: 31.75
Vaillant: 31.70

Коди помилок котлів Protherm та Vaillant

15.05.2018

Коди помилок Protherm/Vaillant

З початком опалювального сезону, або в ході експлуатації, наші клієнти часто стикаються з проблемою кодів помилок котлів Protherm Lynx, Гепард, Пантера, Ведмідь зрідка буває газовий котел Vaillant.  Причин несправності може бути безліч, кожен код помилки відповідає проблемі роботи котла, і в деяких випадках причину можна усунути самостійно.  Розглянемо найпоширеніші коди помилок котлів Protherm, з якими найчастіше до нас звертаються клієнти:

  • F01 - перегрів, температура в контурі опалення перевищує максимально допустиму + 98°С, котел припиняє роботу, на екрані дисплея з'являється покажчик «reset». Подальші дії: перевірити всі крани контура опалення, перевірити циркуляцію теплоносія в системі опалення, після натиснути кнопку «reset», роботу котла.  Якщо, після виконаної роботи котел знову не запустився, тоді радимо звернутись в наш сервісний центр, де кваліфікований фахівець зуміє вирішити проблему роботи котла.
  • F04 - неполадка іонізації, причиною може бути відключення газопостачання або неполадка електрода іонізації.  Дії: переконаєтеся що кран на подачу газу відкритий, є газ (при включеній газовій плиті газ горить чистим синім полум'ям), натиснути кнопку скидання «reset», перезавантажити котел.  Якщо, після виконаної роботи котел знову видає помилку, переконайтеся, чи не ведуть газових робіт на газовому стояку.  Після, телефонуйте до нас в сервісний центр, тільки кваліфікований фахівець зуміє вирішити проблему роботи котла.
  • F05 - несправність притоку повітря, причиною може бути обмерзання довгого димоходу в економ режимі при низькій зовнішній температурі (нижче -10°С), або негерметичність димоходу.  Другою причиною може бути низька напрузі в мережі. Дії: перевірити димохід на герметичність, і наявність обмерзання, розібрати і відігріти димохід, герметично зібрати назад.  Якщо причина у низькій електроенергії, потрібно викликати електрика. 
  • F 10 - тиск в контурі центрального опалення, причина: падіння або надлишок тиску в контурі опалення. Дії: необхідно підживити систему (вказано в інструкції до використання котла), або спустити тиск (воду) краном Маєвського на радіаторі. Діапазон робочого тиску 0,3 - 2,7 бар.  Якщо, після виконаної роботи, помилка не усунулася і спостерігаються скачки тиску, необхідно звернутися до наших фахівців. Несправність може бути в датчику тиску, або в розширювальному бачку.

Перелік помилок котлів Protherm, які зустрічаються рідше:

  • F02 - відключення контуру гарячої побутової води, причина: неполадка датчика на гарячу воду, котел працюватиме на гарячу воду, якщо працює контур опалення, в разі, якщо контур опалення не працює, тоді подачі гарячої води не буде. Дії: потрібно поміняти датчик на гарячу воду, для цього зверніться в сервісний центр.  Датчик може бути із заводським браком, тоді заміна буде гарантійної (за умови гарантійного обслуговування). У випадку, якщо датчик вийшов з ладу по вині користувача, тоді заміна буде платною.
  • F07 - несправність газового клапана, причина: несправність в ланцюзі приводу газового клапана, забруднений газовий фільтр.  Дії: звернеться в наш сервісний відділ, де фахівець почистить фільтр або замінить газовий клапан.  Самостійна заміна деталей, може привести до непоправних наслідків. 
  • F08 - несправність NTC датчика на лінії подачі, причини: перевищення максимально допустимої температури теплоносія + 95°С в контурі опалення.  Дії: тільки звертатися в сервісний центр, і викликати фахівця. Самостійні дії можуть привести до непоправних наслідків.  В обов'язковій комплектації кожного котла входить інструкція по експлуатації обладнання, де розписані всі коди помилок і дії щодо їх усунення.

Деякі помилки можна усунути самостійно, але більшість рекомендуємо звертатися до фахівця нашого сервісного центру, який завжди допоможе вам в телефоном режимі усунути проблему.  У більш складних ситуаціях до вас направлять кваліфікованого фахівця для усунення неполадок.

Поширені коди помилок Vaillant і Protherm Гепард, Пантера:

  • F 28/24 - блокування розпалу приладу, устаткування не запускається, причина: несправність по газовій групі, забитий газовий фільтр, падіння тиску в системі опалення.  Дії: перевірити наявність газу, чи не ведуться газові роботи в стояках, чи відкритий газовий кран, після викликати в сервісний центр для усунення помилки.
  • F 62 - несправність затримки відключення, автоматика газової групи не бачить подачі газу, причина: низька якість газу, засипані форсунки, окислені стінки труби подачі. Дії: виклик в сервісний центр для усунення неполадок, чищення форсунок. 
  • F 73 - зниження тиску в системі, причини: обрив датчика тиску води, коротке замикання на 0 В, несправність датчика.  Дії: виклик в сервісного майстра для усунення неполадок. 
  • F 74 - підвищений тиск в системі, або коротке замикання датчика тиску води.  Дії: пустити тиск (воду) краном Маєвського на радіаторі.  Якщо, після виконаної роботи, похибка не усунулася і спостерігаються скачки тиску, необхідно звернеться до наших фахівців.  Несправність може бути в датчику тиску, або в розширювальному бачку. 
  • F 75 - насос не підвищує тиск після 5-кратного запуску, причина: несправність датчика тиску або насоса, наявність повітря в контурі опалення, низький тиск води в котлі, розширювальний бак несправний. Дії: виклик в сервісного майстра для визначення й усунення неполадок. 

Що стосується окремо котла Vaillant, при будь-яких кодах помилок радимо звертатися тільки до сервісного фахівця, і не робити ніяких самостійних маніпуляцій щодо усунення проблеми.  Самостійне усунення, може загрожувати більшою несправністю і втратою гарантійного обслуговування. З котлами Protherm трохи простіше, деякі помилки можна виправити самостійно або в телефонному режимі з сервісним майстром.  Нагадуємо, що всі помилки розписані в інструкції по експлуатації котла, де ви можете визначити їх значення і хід дій.  У будь-якій незрозумілій ситуації телефонуйте нам, у нас є всі відповіді і рішення проблем з несправністю вашого обладнання.